در حال بارگذاری ...

عقد تفاهم نامه انجمن نمایش با بانک مهر اقتصاد هرمزگان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی، معاون صدا و سیما مرکز خلیج فارس و برخی از اعضای انجمن نمایش طی جلسه از ریاست بانک مهر اقتصاد هرمزگان به منظور عقد تفاهم نامه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، حسین کریمی ضمن قدردانی از حمایت های ویژه بانک مهر اقتصاد  اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد یکی از حامیان اصلی  تئاتر در استان است که در مراسم و جشنواره های مختلف، هنرمندان نمایش را مورد لطف و حمایت خود قرار داده است.

کریمی اضافه کرد: دوستان ما در انجمن نمایش توانمندی های مختلفی دارند که می توانند در زمینه های گوناگون با شرکت ها، بانک ها، موسسات و ...همکاری موثر داشته باشند.

 

در ادامه علی رضا فتح الهی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد هرمزگان یاد آور شد: هنر نمایش مادر همه هنرهاست چرا که در نمایش می توان از موسیقی، طراحی، سینما و ...بهره برد.

فتح الهی اضافه کرد: هنرمندان تئاتر هرمزگان با خلاقیت و پشتکاری که دارند توانسته اند در کشور موفقیت های زیادی را کسب کنند و جا دارد دستگاه های مختلف به جامعه تئاتری نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری با انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان گفت: من توانمندی هنرمندان را باور دارم از این رو معتقدم همکاری بانک و هنرمندان می تواند زمینه ساز رشد فرهنگی و اقتصادی جامعه شود.




نظرات کاربران