در حال بارگذاری ...

مراسم اردیبهشت تئاتر هرمزگان به انجمن نمایش واگذار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: در جلسه که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم قرار بر این شد تا مراسم اردیبهشت تئاتر هرمزگان به انجمن نمایش و گروه‌های فعال نمایشی واگذار شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، حسین کریمی اظهار داشت: سال گذشته اعضای انجمن نمایش بخشی از برنامه‌های مراسم اردیبهشت تئاتر را حساب‌شده و موثر طراحی کردند و امسال نیز طی جلسات متعددی که با سرپرستان گروه‌های نمایشی گرفته شد، برخی از گروه‌ها آمادگی خود را جهت اجرای برنامه اعلام کرده‌اند.

کریمی افزود: با توجه به اینکه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال را هم سال تئاتر نام‌گذاری کرده‌اند لازم است مسئولان فرهنگی نگاه جدی‌تری به هنر نمایش داشته باشند و با تأمل سازنده با دیگر دستگاه‌ها چالش‌های پیش روی هنرمندان را از میان بردارند.

رئیس انجمن نمایش ضمن قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان جهت پیگیری ساخت پلاتو در اقصی نقاط استان یادآور شد: سال گذشته تفاهم‌نامه ساخت ۲۴ پلاتو در سراسر هرمزگان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و دستگاه‌های مختلف اجرایی به امضا رسید که جا دارد امسال بخشی از این طرح عملیاتی شود.

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران