در حال بارگذاری ...

پژوهشگر هرمزگانی در جمع هشت سخنران سمینار پژوهشی جشنواره فجر

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، مجید سرنی زاده پژوهشگر هرمزگانی با مقاله "طراحی فرم برنامه کاری (BP) برای گروههای تئاتری برای جذب حمایتهای دولتی" در سمینار پژوهشی نقش گروهها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

بر اساس این گزارش پس از بررسی کمیته علمی سمینار پژوهشی «نقش گروه ها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر» متشکل از دکتر مهدی حامد سقائیان ، دکتر بهروز بختیاری و دکتر سعید اسدی، شانزده مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات پذیرفته شده که از بین آنها هشت مقاله برای ارائه در سمینار بصورت سخنرانی انتخاب و به دبیرخانه جشنواره معرفی گردیده است که مقاله مجید سرنی زاده از هشت اثری است که علاوه بر چاپ در کتاب بصورت سخنرانی نیز ارایه خواهند شد.

سمینار پژوهشی «نقش گروهها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر» به دبیری دکتر محمد باقر قهرمانی و با سخنرانان کلیدی از جمله اساتید قطب الدین صادقی، دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی و... از روز سه شنبه 15 دیماه سالجاری به مدت دوروز در پژوهشکده فرهنگ و هنر برگزار می شود که سرنی زاده در روز دوم این سمینار سخنرانی خواهد کرد. 

 این پژوهشگر هرمزگانی پیش از این کاندیدای جایزه دکتر ناظرزاده کرمانی شده  و در کنفرانسهای بین المللی چون  مطالعات اجرا  2013 و 2014 کشور چین و سمبولیسم بین المللی تآتر تجربی 2013، همایش ملی مطالعات اجرا 1393 و... حضور داشته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران