در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران برای درگذشت منصور نعیمی

رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با انتشار پیامی درگذشت استاد منصور نعیمی را به جامعه فرهنگ و هنر استان هرمزگان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگارتئاتر هرمزگان، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با انتشار پیامی درگذشت استاد منصور نعیمی را به جامعه فرهنگ و هنر استان هرمزگان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است    .                    بنیاد هیچ منزلتی جادوانه نیست

استاد منصور نعیمی از چهره های اثرگذار در حوزه فرهنگ و هنر ایران بزرگ به ویژه خطه ی جنوب و هرمزگان بود ، دلباخته ای که در قاب تصویر و نای قلم و ذات معلمی هنر ، جوهری بود ناب، بی دریغ ، عاشق که ریشه های فرهنگ را در خاک زادگاه اش کاوید تا  “روزُنِ رفته” را برخوان دیدگان کند ، اثری ماندگار از وقایع هرمزگان.

مرحوم استاد منصور نعیمی در زمینه‌های شعر، قصه، سینما، عکاسی، مطبوعات، پژوهش مکتوب، سازه‌های بومی، آموزش عکاسی و فیلم‌سازی عاشقی کرد و آثار ماندگاری را به یادگار گذارد.

اما سفر زود ایشان تقدیر است و مشیت الهی .

امید آنکه نسل امروز حرمت اندیشه های فراخ آن سفرکرده را پاس داشته ، یافته‌هایش را مشق راه کنند و نام اش را بر تارک فرهنگ و هنر هرمزگان بیارایند.

اینجانب فقدان آن بزرگ مرد را به جامعه ی فرهنگ و هنر استان هرمزگان  تسلیت عرض نموده ، رحمت الهی را برای آن مرحوم مسئلت مینمایم.

رضا بصیرت- مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران




نظرات کاربران