در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت حسین کریمی برای درگذشت استاد نعیمی

حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان در پیامی درگذشت استادمنصور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار تئاتر هرمزگان متن پیام رئیس انجمن هنرهای هنرهای نمایشی هرمزگان به شرح زیر است:

«با کمال اندوه و تأسف، خبر درگذشت هنرمند فرهیخته استاد منصورنعیمی محقق وپژوهشگرپیشکسوت استان بسیار تلخ بود.

استاد منصور نعیمی به معنای واقعی انسان بود و قلبش برای بالندگی فرهنگ و هنر می‌تپید. او از هر تلاشی برای اعتلای فرهنگ وهنر فروگذار نکرد. انسانی دغدغه‌مند که علاوه بر فعالیت‌های درخشان هنری به ارتقا و اعتلای امکانات و تجهیزات زیرساختی فرهنگی وهنری استان نیز توجه و حمیّت داشت.

امروز با کمال تأسف و تألم باید بگوییم جای خالی او  احساس خواهد شد و امید که دوستان اندیشمند  و شاگردان آن عزیز اندکی این احساس خلأ را کم کنند. تسلیت می‌گویم به خانواده محترم این هنرمند عزیز، به جامعه اصیل و بزرگ فرهنگ وهنرهمه دوستان و دوستدارانش.

استاد منصور نعیمی در زمینه‌های شعر، قصه، سینما، عکاسی، مطبوعات، پژوهش مکتوب، سازه‌های بومی، آموزش عکاسی و فیلم‌سازی، داوری در چندین جشنواره و مسابقه عکاسی، تألیف کتاب فرهنگ جامع هرمزگان و نزدیک به یک‌صد فیلم مستند به‌صورت سریال برای تلویزیون کار کرده است؛ همچنین مجموعه‌ای ارزشمند تحت عنوان “روزُنِ رفته” که روزشماری است از وقایع هرمزگان را به چاپ رسانده است.

استادمنصور نعیمی که در سالیان اخیربا بیماری سرطان دست وپنجه نرم می کرد، صبح ۲۸ اردیهبشت ۱۴۰۰ درسن ۷۱ سالگی دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر خبر داد:

۱۳ اثر در بخش صحنه‌ای و ۷ اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی هرمزگان رسید
دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر خبر داد:

۱۳ اثر در بخش صحنه‌ای و ۷ اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی هرمزگان رسید

رضا جوشعار، جعفرقاسمی، مصیب داوری و کاظم قنبری ۲۰ اثر رسیده به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان را بررسی می‌کنند.

|

نظرات کاربران