در حال بارگذاری ...
در پلاتو آفتاب بندرعباس

نمایش «آمیگدال» به روی صحنه رفت

نمایش «آمیگدال» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی بستان پیرا ، تازه‌ترین تئاتر گروه «لوار» از ۲۷ مهر تا ۵ آبان در پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر هرمزگان، اسم نمایش بر اساس قسمتی از مغز انتخاب‌شده که نقش مهمی در یادگیری و حافظه ایفا می‌کند. «آمیگدال»علاوه بر نقش اصلی در درک احساسات و ایجاد پاسخ به آن‌ها، در تعدیل درد نیز دخالت دارد.

در این نمایش که یکی از آثار شرکت‌کننده در سی‌امین جشنواره تئاتر استان هرمزگان است نسیبه جمشیدی شاهرودی، امید لطفی پور، مینا محمدیان فر، پریسا دولتی، امین حاجبی ایفای نقش می‌کنند.

نرگس مداح (منشی صحنه)، هادی علیشاپور(طراح نور)، پریسا دولتی (طراحی و دوخت لباس)، بهروز حبیب زاده (آهنگساز)، محمد اکبری زاده کهتکی و بهروز حبیب زاده (طراحان پوستر)، طاهره رحیمی (طراحی و ساخت تیزر)، اشکان دهقانی، سعید استادی، آرزو دهقانی، فاطمه امامدادی، ابوالفضل رهبری به‌عنوان عوامل اجرایی این نمایش را همراهی می‌کنند.

 

گفتنی است نمایش «آمیگدال» پیش‌ازاین در شهرستان حاجی‌آباد به روی صحنه رفته است.

 




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران