در حال بارگذاری ...

«۵۲ دقیقه در سوئیت» در بندرعباس اجرا شد

نمایش «۵۲ دقیقه در سوئیت» تازه‌ترین اثر گروه تئاتر جولاسک بندرعباس که پیش‌ازاین در شهرستان بستک اجرا شد این بار در بندرعباس به روی صحنه رفت که موردتوجه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش تئاتر هرمزگان، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور در پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه اجرا شد.

«۵۲ دقیقه در یک سوئیت » ماجرای یک سوئیت اجاره‌ای است که چند دختر دانشجو آن را اجاره می‌گیرند؛ بی‌خبر از آن‌که قبل از آن‌ها در آن مکان اتفاق‌های ناگواری افتاده است.

در این اثر محمد سایبانی، دانیال رنجبری، هما برازنده، سام تدین، شقایق معماری، فاطمه محادی زاده و زهرا عباسی ایفای نقش می‌کنند.

مانا سیمراخ به‌عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه، سینا بقایی آهنگساز، امیر زمردی طراح نور، حمید الهیاری دستیار نور، امیرحسین دبه گر ساخت تیزر، یونس دهقانی و رضا صادقی طراحان پوستر، سارا ساربانی و عاطفه اقتداری مدیران صحنه، محمد سایبانی و مصیب داوری طراح صحنه، خورشید روزی‌طلب طراح لباس، شادی آزاده دوخت لباس، مقداد محبی هماهنگی و پشتیبانی و مجید جمشیدی عکاس هنرمندان هستند که این اثر را همراهی می‌کنند.

 

 




مطالب مرتبط

پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند
پیام رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان به مناسبت روز هنرهای نمایشی

کسانی که قلب‌شان برای تئاتر می‌تپد به ارتقای آن کمک کنند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی گفت: روز جهانی تئاتر یادآور قرن‌ها حضور بی‌دریغ و دیالوگ و گفت‌وگوی انسان با جامعه است.

|

نظرات کاربران