در حال بارگذاری ...

نشست اعضای انجمن نمایش میناب با شهردار

نشست صمیمی اعضای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان میناب با شهردار جدید این شهر برگزار شد.

به گزارش تئاتر هرمزگان، هنرمندان ضمن تبریک به انتخاب سجاد سلطانی به‌عنوان شهردار جدید دغدغه‌های اهالی تئاتر که با محوریت کمبود زیرساخت، ظرفیت کم سالن نمایش و ایجاد پلاتوهای تمرین نمایش و ... با او در میان گذاشتند.

حسین غلامشاهی رئیس انجمن نمایش میناب خلاصه‌ای از فعالیت‌های یک‌ساله انجمن و استقبال سی‌هزارنفری از شهروندان میناب و دیگر شهرستان‌های کشور از آثار نمایشی را بیانگر توجه ویژه مردم به هنرمندان میناب دانست.

غلامشاهی همچنین به کمبود امکانات تبلیغی جهت اجرای نمایش در محیط شهر میناب اشاره کرد و گفت: هدف انجمن جذب مخاطبان بیشتر است که با ایجاد فضاهای تبلیغات شهری این مهم محقق خواهد شد.

رئیس انجمن نمایش میناب اضافه کرد: مردم شهرستان با حضور همیشگی در سالن‌های نمایش نشان داده‌اند که علاقه‌مند به تئاتر هستند و این ظرفیت کم‌نظیری است که باید در راستای نشاط اجتماعی شهروندان از آن بهتر بهره برد.

 

 

سجاد سلطانی شهردار میناب ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اعضای انجمن نمایش خواستارتعامل بیشتر با هنرمندان نمایش شد و گفت: مجموعه شهرداری آمادگی دارد تا از طرح های گروه های مختلف هنری جهت آموزش شهروندی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و ...استفاده کند.

 




نظرات کاربران