در حال بارگذاری ...

آخرین روز اجراهای یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با ۴ اجرای صحنه ای و۴ اجرای خیابانی، آخرین روز خود را به پایان برد.

به گزارش تئاتر هرمزگان، نمایش «نمایش یک روز برفی» نوشته حامد ترابی و کارگردانی فاطمه جلیلی معز ازهمدان، دو سانس 9 و 10:30 صبح در تماشاخانه آفتاب به صحنه رفت. زمان این نمایش عروسکی و ویژه کودک 40 دقیقه بود.

نمایش دیگری که صبح به صحنه رفت «یک استکان چایی» بود، نوشته مهدی سیمریز و کارگردانی مصطفی داوطلب از مشهد. این نمایش ویژه نوجوانان تولید شده است و به مدت زمان 45 دقیقه در دو سانس 9 و 10:30در فرهنگسرای طوبی اجرا شد.

نمایش عروسکی «مگنولیا» نوشته فرحناز نوقابی به کارگردانی مریم نوقابی که از مشهد به جشنواره آمده است نیز به مدت زمان 45 دقیقه، در ساعت های 16 و18 در تماشاخانه آفتاب به صحنه رفت.

نمایش عروسکی «پنجه طلا» نوشته و کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان در فرهنگسرای طوبی در دو نوبت 16 و 18، به مدت زمان 45 دقیقه اجرا شد.

 شهرستان میناب برای آخرین روز میزبان  اجراهای خیابانی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی بود ونمایش خیابانی به شرح زیر اجرا شد:

«کبوتر زرد» نوشته و کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه، ساعت 16:30 در بوستان آنامیس.

«کاسه گردون» نوشته و کارگردانی نرگس خاک کار از شهرری، ساعت 17 در بوستان آنامیس.

«خوشبختی اینجاست» نوشته و کارگردانی مصطفی دهشت از استان کرمانشاه، ساعت 9 درآموزشگاه شهید باهنر.

«ضامن آهو» نوشته و کارگردانی مهدی صالحیاراز تبریز، ساعت 18 در آموزشگاه ام السلمه.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی بندر عباس به دبیری علیرضا درویش مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، از 19 تا 22 آذرماه و در 4 بخش صحنه‌ای کودک و نوجوان، عروسکی کودک و نوجوان، تئاتر خیابانی و نمایشنامه نویسی برگزارشد.

آیین اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۲۲ آذر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.




نظرات کاربران