در حال بارگذاری ...

هنرمند هرمزگانى به پروژه بین المللى پیوست

خدیجه خنفری پور با گروه بین المللی تئاتر هتل کورج هلند به سرپرستی کاترین ون بوردن همکاری دارد و در حال حاضر همکاری خود را به عنوان بازیگرو آموزش دهنده در پروژه «اتاق با یک منظره» با گروه ادامه می دهد.

به گزارش تئاترهرمزگان، خدیجه خنفری پور دانشجوی سال آخر ادبیات نمایشی در پروژه بین المللى با گروه بین المللی تئاتر هتل کورج هلند به سرپرستی خانم کاترین ون بوردن همکاری دارد و در حال حاضر همکاری خود را به عنوان بازیگرو آموزش دهنده در پروژه (اتاق با یک منظره) با گروه ادامه می دهد. اجرای این نمایش به صورت رسمی از ٨ نوامبر در آمستردام آغاز و تا ١٥ دسامبر ادامه خواهد داشت. 

تیم تئاتر هتل کورج از ٣ سال پیش با طرح سوال "اگر دنیا یک هتل بود دوست داشتید چه کارکتری در هتل داشته باشید؟" سفر به دور دنیا را آغاز  و بازیگران بین المللی را برای سبک جدید خود با استفاده از ماسک انتخاب کرد.

نمایش «اتاق با یک منظره» در آینده در کشورهای مختلف از جمله ایران به اجرا در خواهد آمد.گفتنى است خدیجه خنفرى پور پیش از این عضوگروه ماچینا ودر نمایش هاى موفقى چون "بفشار خراشنگم را"، "جایى دیگر"، "غرغشه در فرکانس دوخت" و ... ایفاى نقش کرده است.

 

 

 




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

اجرای نمایش «چتری برای اسلاف» در بندرعباس

نمایش «چتری برای اسلاف»، کاری از گروه نمایشی لوار که از ۲ مهر در سالن تماشاخانه آفتاب بندرعباس به صحنه رفته است، تا دوازدهم همین ماه به اجرایش ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران