در حال بارگذاری ...

مجید سرنی زاده پژوهشگر هرمزگانى در سومین کنفرانس بین المللى شکسپیر شناسی در فلیپین سخنرانى مى‌کند

پروژه مطالعاتی با عنوان " ارائه چارچوب مفهومی برای اجرای نمایشنامه های شکسپیر بر مبنای تحلیل عرفانی مثنوی مولانا" مجید سرنی زاده پژوهشگر هرمزگانى در سومین کنفرانس بین المللی دوسالانه انجمن شکسپیر آسیا پذیرفته شده است.

به گزارش تئاتر هرمزگان، حسین کریمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان افزود: پروژه مطالعاتی با عنوان " ارائه چارچوب مفهومی برای اجرای نمایشنامه های شکسپیر بر مبنای تحلیل عرفانی مثنوی مولانا (مجید سرنی زاده ) پژوهشگر هرمزگانى در سومین کنفرانس بین المللی دوسالانه انجمن شکسپیر آسیا پذیرفته شده است.وی عنوان کرد: این کنفرانس خرداد سال آینده توسط انجمن آسیایی شکسپیر، دانشگاه ملی فیلیپین و در شهر مانیل پایتخت این کشور برگزار مى شود.           

شرکت کنندگان در این گردهمایى بزرگ، شکسپیر شناسان و پژوهشگرانی از دانشگاه های سراسر جهان هستند که مجید سرنى زاده از ایران نیز در این کنفرانس سخنرانى مى کند.

این کنفرانس با تاکید بر شناخت زوایای مختلف آثار ویلیام شکسپیر بزرگترین درام نویس جهان، در رابطه با عناصر اجتماعی، اقتصادی و اقلیمی بر محورهایی چون شکسپیر و اقتصاد تئاتر، شکسپیر و تبادلات فرهنگی، شکسپیر و مهاجرت، شکسپیر و کارآفرینی فرهنگی، شکسپیر و کتاب و ... برگزار خواهد شد.    
گفتنى است پیش از این مجید سرنى زاده به کنفرانس هاى بین المللى مطالعات اجرا در کشورهاى چین، آلمان، استرالیا، ژاپن و ... دعوت شده است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران