در حال بارگذاری ...

شهردار بندرعباس مهمان ویژه نمایش «جاى پاى خالى» شد

نمایش «جاى پاى خالى» با گروه جدید بازیگران از ٢٥ مهر تا ٥ آبان ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس اجرا مى شود که شب سوم در حالى که استقبال خوبى از نمایش شده بود شهردار بندرعباس در کنار مردم روى صندلى پلاتو آفتاب به تماشاى این نمایش نشست.

به گزارش تئاتر هرمزگان، نمایش «جاى پاى خالى» با گروه جدید بازیگران از ٢٥ مهر تا ٥ آبان ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس اجرا مى شود که شب سوم در حالى که استقبال خوبى از نمایش شده بود شهردار بندرعباس  در کنار مردم روى صندلى پلاتو آفتاب به تماشاى این نمایش نشست.

پس از تماشاى نمایش عباس امینى زاده، با تاکید بر حمایت شهردارى از نمایش هاى در حال اجرا اظهار داشت: نمایش «جاى پاى خالى» گونه اى از هنر است که عارى از شعار پیام خود را به مخاطب مى رساند و جا دارد دوستان هنرمند نگاه ویژه اى به موضوع دفاع مقدس از دیدگاه خود داشته باشند.

امینى زاده در دیدار با رئیس و اعضاى انجمن هنرهاى نمایشى هرمزگان یادآور شد: مجموعه شهردارى در حد بضاعتش حامى و پشتیبان گروه هاى نمایشى فعال هست و در زمینه زیر ساخت ها، طرح هاى خوبى را در دست اقدام دارد.وى با اشاره به بحث آماده سازى "پلاتو شهر" اشاره کرد و گفت: طبق تفاهم نامه اى که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان داشتیم اولین پلاتو از ١٠ پلاتو وعده شده  را آماده و تحویل گروه هاى نمایشى نمودیم که به زودى دومین پلاتو را به هنرمندان فعال حوزه نمایش تحویل خواهیم داد.

در این دیدار اعضاى انجمن هنرهاى نمایشى ضمن قدردانى از حضور شهردار تقاضاى یک بیلبورد ثابت جهت تبلیغات آثار تولیدى این حوزه نمودند که شهردار قول داد در اولین فرصت این تقاضا را مورد بررسى قرار دهد.

 

 

 

 




نظرات کاربران