در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «جای پای خالی» در بندرلنگه

نمایش جای پای خالی به نویسندگی حسین ابراهیمی وکارگردانی امین سالاری کاراز گروه نمایش ققنوس تئاتر بندرلنگه از ۲۵ لغایت ۵ آبان درتماشاخانه آفتاب بندرعباس اجرا می شود.

 به گزارش تئاتر هرمزگان :نمایش (جای پای خالی) به نویسندگی حسین ابراهیمی وکارگردانی امین سالاری کاری از گروه تئاتر ققنوس بندرلنگه در بندرعباس به یاد محسن جعفری بازیگر متوفی این گروه از ۲۵ مهرماه  به روی صحنه رفت

امین سالاری کارگردان این نمایش درباره این اجرا اظهار داشت: یکی از بازیگران اصلی این نمایش محسن جعفری از هنرمندان خوب بندرلنگه بود که حالا این اجرا با جای خالی او به روی صحنه می‌رود.

وی در ادامه توضیح داد: جای پای خالی در واقع برداشتی آزاد از نمایشنامه ”در انتظار گودو“ نوشته ساموئل بکت است که روایت‌گر لحظه به آب زدن دو غواص در جریان جنگ است و خاطرات زندگی عاشقانه آن‌ها را با دریا مرور می‌کند.

این فعال هنری خاطر نشان کرد: بهنام پانیزه، عادل بلبلی و نرجس عزت‌زاده  بازیگران، زهره ظریفی طراح لباس، بهنام حسن پور آهنگ‌ساز و حسین ابرهیمی نویسنده این نمایشنامه هستند.

گفتنی است این نمایش در سال‌های گذشته در کشور‌های روسیه و ارمنیتان و جشنواره بین‌المللی فجر به روی صحنه رفته است نمایش "جای پای خالی" از تاریخ ۲۵ مهر تا ۵ ابان ساعت ۲۰ در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران